10 saker ni inte visste om mig...

Att jag...


1. Har ett stort intresse för motordrivna fordon och speciellt bilar !
2. Det värsta är när folk jämnför tjejer och killar, vad tjejer "ska göra" och vad killar "ska göra"!!!
3. Jag älskar att gå runt i mjukisbyxor och t-tröja, mys hela veckan.
4. jag är livrädd för spindlar.
5. jag har det starkaste bandet till min pappa, utan han är jag inget.
6. jag va en pojk-flicka när jag va liten, skulle göra allt som pappa gjorde.
7. Heter Linnéa i mellan namn , vill ha en sån tatuering .
8. jag tål inte klorvatten.
9. har alltid velat klippa mig kort men har aldrig vågat.
10. rädd för att vara ute på sjön, rädd för att drunkna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0